Fra trendy taktikk til en uunnværlig strategi med overlegen effektivitet

- nå ut til et hyper-segmentert publikum

I følge en studie publisert av HUBSPOT er det mange grunner til å vurdere UGC (Bruker generert innhold på norsk) som reklame-innhold fremfor annen type innhold.

Hva om du kunne utnyttet dette:

⭐️ 79% av de spurte sier at UGC påvirker kjøpsavgjørelsen i stor grad
⭐️ Annonser med UGC innhold får i snitt 73% mer positive kommentarer
⭐️ 31% sier at UGC fester seg mer til hukommelsen enn annet tilsvarende innhold uten UGC
⭐️ Selv om 92% av merkevarer tror de fremstår som autentiske, mener kun 51% av forbrukerne at de faktisk gjør det

NESTEN 300 KUNDER

- på bare 1 kampanje

Kunder vi har jobbet med

La kundene snakke frem merkevaren din!

- små enkle videoer med høy ROI

Prisklasse A
Opptil 60 sekund
NOK2900
I priskategori A finner du influencere som har hatt stor utvikling visuelt sett over tid, men som enda ikke har kapasiteten til å redigere alt for avanserte produksjoner.
  • Konseptforslag
  • 9:16 (vertikal) film retning
  • Brief (oppdragsbeskrivelse)
  • Redigering etter prisklasse A
  • Revisjon x1
  • Lisens for 1 mnd fri bruk*
Jeg ønsker et tilbud
Mest kjøpt
Prisklasse B
Opptil 60 sekund
NOK4900
I priskategori B finner du influencere som er over snittet stødige på både filming, presentasjon og redigering. Her kan du forvente å få svært gode og engasjerende videoer.
  • Konseptforslag
  • 9:16 (vertikal) film retning
  • Brief (oppdragsbeskrivelse)
  • Redigering etter prisklasse B
  • Revisjon x2
  • Lisens for 2 mnd fri bruk*
Jeg ønsker et tilbud

*alle priser er eks. MVA

Prisklasse C
Opptil 60 sekund
NOK8900
I priskategori C finner du influencere som er som i kategori B og er over snittet stødige på både filming, presentasjon og redigering og har solid formidlingsevne.
  • Konseptforslag
  • 9:16 (vertikal) film retning
  • Brief (oppdragsbeskrivelse)
  • Redigering etter prisklasse C
  • Revisjon x3
  • Lisens for 3 mnd fri bruk*
Jeg ønsker et tilbud

Forklaringer:

I priskategori A finner du influencere som har hatt stor utvikling visuelt sett over tid, men som enda ikke har kapasiteten til å redigere alt for avanserte produksjoner.

Disse influencerne karakteriseres ofte ved at de ikke har rukket å bli “store” på sine respektive plattformer, og fartstiden kan være en faktor selv om den ikke nødvendigvis trenger å spille inn på den realistiske kvaliteten på produksjonen.

Her kan du se et eksempel på en slik produksjon: EKSEMPEL

*det er mulig å oppnå rabatter ved kjøp over 5 videoer eller flere

I priskategori B finner du influencere som er over snittet stødige på både filming, presentasjon og redigering. Her kan du forvente å få svært gode og engasjerende videoer formidlet av noen som oser entusiasme.

Disse influencerne karakteriseres ofte ved at de ofte er relativt store på sine kanaler med en stor følgerskare, de legger åpenbart mye jobb i egne produksjoner og de er gjerne også veldig trofast til nisjen sin

Her kan du se et eksempel på en slik produksjon: EKSEMPEL

*det er mulig å oppnå rabatter ved kjøp over 5 videoer eller flere

I priskategori C finner du influencere som er som i kategori B og er over snittet stødige på både filming, presentasjon og redigering.

Her kan du forvente å få svært gode og engasjerende videoer formidlet av noen som oser entusiasme, samt et høyere nivå på selve produksjonen. 

Her finner du for eksempel tilleggstjenester som:

  • teksting
  • fletting av eksterne videoer (ikke filmet av influencer)
  • visuelle effekter ved behov
  • audiovisuelle effekter ved behov

Her kan du se et eksempel på en slik produksjon: EKSEMPEL

*det er mulig å oppnå rabatter ved kjøp over 5 videoer eller flere

Kunder vi har jobbet med

Se noen av våre Instagram kampanjer

Instagram er fortsatt en av de beste plattformene å annonsere på

Cosori Norge

Omsatt over 600k på Instagram

Amazon Prime

The Boys har superkrefter

Journal Post

Brennhet