Verdens første byrå med visningsgaranti?

- slik kan vi garantere våre kunder konkrete antall visninger

547 000

visninger

411 000

visninger

151 000

visninger

Vi vet at antall visninger kan variere stort fra publisering til publisering. Da er det ekstra kjedelig dersom din kampanje havner på en dag det ikke gikk så bra, og pengene er brent på vått krutt. Som du ser av eksemplet så varierer visningene fra over 500k til rett over 100k visninger. Vi har fjernet risikoen og går som eneste byrå (?) ut med et helt nytt produkt vi kaller visningsgaranti.

Influencer markedsføring kan være risikabelt

- det har vi tatt på alvor

Se for deg at du inngår et samarbeid med en influencer som oppgir at man har i snitt 100 000 visninger på videoene sine. 

Så publiseres videoen på for eksempel TikTok, og videoen krasjer totalt og du får stusselige 10 000 visninger. Det er 10% av det som ble solgt inn, og mye av årsaken til at så mange er skeptiske til influencere.

Det koster ofte litt å bruke de beste, men hva skjer når alt ikke går helt sånn man hadde tenkt?

Det har vi funnet en løsning på; visningsgaranti!

Nei, det er ikke snakk om betalt promotering. Nei det er ikke snakk om kjøp av visninger. Det er mer genialt enn som så.

Sammen med utvalgte influencere vi vet presterer jevnt og godt har vi laget en VIP-liste over influencere som kan selges til ønsket antall visninger.

Slik fungerer det:

  1. Vi finner en influencer som har målgruppen du ser etter
  2. Vi blir enige om totalt antall visninger dere ønsker; for eksempel 500 000 og pris regnes ut fra rettferdig ørepris per visning
  3. Influencer lager og publiserer innholdet på optimalt tidspunkt
  4. Dersom videoen ikke når målet på første publisering, venter man 2-3 dager før den re-publiseres
  5. Syklusen fortsetter helt til ønsket antall visninger er nådd

De aller fleste profiler vi har valgt for vår VIP-liste snitter mellom 100-150 000 visninger per video, og en pakke på 500 000 visninger hadde med andre krevd 3-5 publiseringer.

Du betaler ikke ekstra for visninger som overgår visningsmålet!

Slik kunne en kampanje med visnings garanti sett ut

- for deg som ikke tør å legge alle eggene i én kurv

Kjøring #1

genererte 121k visninger

Kjøring #2

genererte 179k visninger

Kjøring #3

genererte 156k visninger

Dersom du eksempelvis hadde kjøpt en pakke med 400 00 visninger hadde disse 3 kjøringene gitt deg til sammen 456 000 visninger. Dette betyr også at kjøringen har gitt deg 56 000 visninger gratis med på kjøpet, da det alltid vil være en oppside, men aldri en nedside med denne type avtale!

Sjekkliste for en god kampanje

En godt gjennomført kampanje krever mer enn å “finne influencere med mange følgere”. Vår erfaring er at bedrifter som leter etter influencere å samarbeide med, bruker for liten tid til å faktisk vurdere om de man skal samarbeide med faktisk har potensial til å gi det man ønsker.

Her har du en sjekkliste over hva som kjennetegner en god kampanje:

  1. Grundig forarbeid med hvem, hva, hvorfor sentralt
  2. Klar forståelse for hva man realistisk kan få ut av en “kald” kjøring
  3. Fordelaktig delt inn i minst 3 deler over tid med flere publiseringer
  4. Kreativ utvikling av konsept og individuell tilpasning til influenceren
  5. Bruker influencere som er engasjert i produktet (ektehet i fremførelsen)
  6. Bruker influencere som er gode på historiefortelling (visuelt, språk)
  7. Bruker influencere som allerede er engasjerende
  8. Bruker influencere som forstår hvordan man tilpasser annonse til målgruppe
  9. Bruker influencere som klart og tydelig får formidlet intensjonen
  10. Bruker influencere som har en målgruppe som matcher produktet