Daglig leder / Agent

Christine Urrang

Som influencer gjennom flere år har jeg merket hva jeg selv føler bransjen trenger. Derfor skal jeg skape et miljø der influencere får det de fortjener og øker egen kompetanse og attraktivitet i markedet.

Christine er tross alderen en relativt rutinert influencer og har også hatt en rekke spennende jobber.

Hun har vært innom alt i fra logistikk og fengselsbetjent til PT, men har i de senere år fokusert fulltid på markedsføring.

Gjennom sin rolle som Kreativ leder i iTarget har Christine tilegnet seg uvurderlig kompetanse knyttet til markedsføring generelt. Kombinert med erfaringen og nettverket innenfor influencing satser hun nå på å skape en revolusjon innenfor influencer marketing.

Corporate / Management

Ronnie Kristensen

Det handler mer om å forstå mennesket bak og bygge den organiske merkevaren, enn det handler om å kommersialisere noe som er ekte og ufiltrert.

Ronnie kommer med over 12 års erfaring fra forretningsdrift, forretningsutvikling, markedsføring, strategi, design, rådgivning, foredrag og grundervirksomhet.

Han har jobbet for to av Norges største selskaper, og har også en fortid som eiendomsmegler.

Ronnies vanvittige allsidighet gjør at Influencer Value har et ganske unikt produkt å tilby sine kunder og influencere.

Løsningsmegler

Tom Rose

Som Løsningsmegler i Influencer Value så er min hovedoppgave å skape gode synergier og samarbeid mellom våre influencere og merkevarene.

Tom har en imponerende merittliste og har allerede rukket å jobbe med en rekke store artister, grupper og band før han kom til oss. Tom har også salgserfaring fra flere store merkevarer og har i tillegg et eget klesmerke som han holder på å bygge opp.

Med Tom så får du en løsnings orientert og rettferdig type som alltid er på jakt etter å få til gode samarbeid mellom både kollegaer, merkevarer og influencere.