I vårt management sitter vi på influencere som til sammen gir oss rundt 8 millioner følgere i Norge, samt at disse produserer rundt 300 millioner vinsinger på tvers av alle plattformer per mnd.
Selv om dette er veldig store tall til å være Norge, med kun 5,5 millioner innbyggere, så kan det være man likevel har behov for å finne noen helt spesielle.
Gjennom vårt rekrutteringssystem kan vi finne, kontakte og eventuelt rekruttere inn hvilken som helst profil i hele verden som har en konto som ikke er privat.
Vi rekrutterer influencere fra:
- TikTok
- Youtube
- Snapchat
Gjennom vårt analysesystem kan vi sette opp helt unike parameter basert på nøyaktig det dere ser etter, og sortere lister som samsvarer med kriteriene.
Aldri mer dagevis med leting via hashtagger eller å skrive til kontoer som “ser bra ut”.
Vi gir ut over 20 sider med dokumentasjon per profil som omhandler blant annet:
- Engasjement
- Vekstrate på profilen
- Attraktivitet for betalte samarbeid (basert på en rekke statistiske kriterier)
- Audience affinity (følgernes interessefelter)
- Audience brand affinity (merkevarer følgerne interesserer seg for)
- Influencer affinity (influencerens egne interesser)
- Influencer brand affinity (influencerens merkevarematcher)
- Audience lookalikes (influencere med lignende følgermasse)
- Kredibilitet (hvor mange av følgerne er aktive følgere)
- Fake følgere (bots, “døde” kontoer, kontoer som sjeldent er i bruk)
- Expected delivery (en prediksjon på hvor mange visninger og engasjement et innlegg med vedkommende kan gi)
- …og MYE mer.
Du kan for øvrig lese litt mer om systemet vi bruker her. Er du på jakt kan denne artikkelen også hjelpe deg til å forstå hva som er viktig når man leter etter en perfekt match!