En salgskampanje kan ikke ha samme strategi, innhold og utførelse som en kampanje for merkevarebygging.
Det blir det samme som å si til en sprinter at man forventer gode resultater også på et maraton…
Å identifisere intensjon og mål er avgjørende for suksess, og å sette suksesskriteriet allerede før kampanjen er viktig for å avgjøre om kampanjen har levert til forventningene.
På den måten unngår du at du sitter med enorme forventninger til konvertering når budskapet ikke er spisset for det.
Merkevarebyggende vinkling – Vi har et bredt utvalg løpesko tilpasset terrengløp. I vår løps simulator tester vi nøyaktig hvilke type sko som passer til nettopp deg.
Selgende vinkling – Kjøper du Puma X2 løpesko til dame og herre i dag, får du 15% rabatt hvis du bruker kode SALG15
Vi hjelper deg blant annet med:
- Konseptutvikling
- Kampanje oppsett og kjøring
- Kreativ rådgivning
- Influencer-headhunting
- Ambassadørskap
- Analyse
Vi har egen Management portefølje og sitter på ca 700 millioner visninger på tvers av flere av de største sosiale medie-plattformene. I tillegg har vi ca 11 millioner følgere i vårt Management fordelt over profilene, kun i Norge.
Her er forresten også en svært god artikkel fra BI som omtaler hvorfor denne formen for markedsføring er ekstremt effektiv