Influencer Value er byrå som på kort tid har vokst seg til et av de største TikTok-byråene i Norge. Fra januar 2022 til sommeren 2022 økte selskapet sin portefølje fra et begrenset antall visninger til å forvalte over 8 millioner følgere som til sammen produserer over 300 millioner visninger per måned.
Bransjestandard
Vår visjon er at vi skal jobbe for å innføre standarder i bransjen som gjøre det enklere for både merkevarer og influencere å prestere godt.
Per i dag jobber selskapet målrettet med å øke mengden statistikk og dokumentasjon og selskapet har allerede en bransje fordel gjennom å tilby det dypeste analysesystemet på markedet i dag.
Systemet gjør det lettere å prise influencere rettferdig, i tillegg til at det er skreddersydd for å forutse prestasjoner på kampanjer på toppen av dybdeinformasjon om influencerens egne følgere.
Management
En del av vår virksomhet er knyttet opp mot Management og Agent virksomhet. Vi hjelper influencere med å både utvikle seg som profiler, og ikke minst at vi tar jobben med å være deres profesjonelle representant i forhandlinger.
Vi har egne dedikerte Managere, såkalt Community Manager, som daglig jobber for og med profilene og deres personlige merkevare.
Bedrift
Vi er også representert fra merkevarens perspektiv, og jobber tett med flere av verdens største merkevarer for å effektivisere deres annonsering og merkevarebygging via influencer markedsføring.
Som selskap jobber vi målrettet for at merkevarer skal få dyp og omfattende statistikk og dokumentasjon, før samarbeid vurderes. Dette fordi vi ser at det ligger ekstreme summer spart i å velge partnere med omhu.
Les gjerne mer om hvordan vi jobber for bedrift her eller her og gjerne også denne nyttige artikkelen fra BI som snakker litt om hvor effektiv markedsføring gjennom influencere faktisk er