Vil du vite mer om priser?

- vi hjelper deg å sette sammen influencere til ditt budsjett!

Prising av influencere er både basert på subjektivitet og på statistiske data.

På statistikk-siden er tall som omhandler…

  • Relevante visninger
  • Relevante følgere
  • Engasjement
  • Geografi
  • Demografi

…viktige å ta høyde for når man skal evaluere hvem man bør samarbeide med.

I tillegg så er det andre subjektive faktorer som spiller inn. Når man samarbeider med en influencer er det ikke kun visninger du betaler for.

Det er viktig å tenke over at du også betaler for:

  • Innholdsproduksjon
  • Et oppvarmet publikum (fortrinnsvis allerede i målgruppen)
  • En påvirkningskraft som er opparbeidet over tid (troverdighet)
  • At influenceren “selger” deg aktivt via DM og kommentarfeltet når følgerne kommenterer på innleggene
  • Kreativ utvikling og konsept utforming

I tillegg til dette kjøper du deg tilgang til bransjens desidert dypeste statistikk gjennom oss som byrå, noe som gir deg en enorm konkurransefordel. 

Du kan se en liste over hvilken statistikk vi sitter på her. Ikke glem å få med deg denne nyttige artikkelen fra BI som beskriver hvor god effekt influencere egentlig har.

Vi hjelper deg å finne riktig pris!