I den aller første episoden kjører vi en lett innlending på hvem vi er og hva vi ser for oss å bidra med av verdi til dere lyttere. Vi snakker litt om hva vi mener mangler i bransjen, og vi snakker om noen dagsaktuelle temaer rundt prising og verdi. Episoden glimter til med sylskarp humor og noen høyst uhøytidelige utvekslinger mellom programlederne Christine Urrang og Ronnie Kristensen.
Er du en av de som ønsker et blikk bak fasaden i influencer-verden? Da er dette en podcast du ikke vil gå glipp av!
Tar tak i bransjen. Podcasten IV Podden tar sikte på å ta litt tak i influencer bransjen gjennom et uhøytidelig skråblikk på det som rører seg innad i influencer bransjen.
Vi i Influencer Value føler på mange måter at bransjen mangler litt standard og felles retningslinjer man forsøker å jobbe etter. Uten en felles arbeidsmodell vil vi til stadighet havne i situasjoner der aktørene oppfattes som useriøse og lite verdifulle.
I dagens episode, som også er showets første episode, så gir vi et lite innblikk i hvem vi er og hva vi som Management byrå ønsker å bidra med til fellesskapet.
Vi snakker litt om egne erfaringer og drar med oss et par morsomme eksempler fra stigmatisering og dårlig omtale rundt influencing hentet fra den store vide verden.
Praten går lett over bordet når Christine Urrang forteller om den gangen hun som influencer var perfekt match for en steikepanne produsent, og Ronnie på sin side forteller om når en stereotypisk amerikaner krevde influencere for dobbel betaling!
Ønsker du å sende oss spørsmål eller innspill til podcasten? Hver uke vil vi ta inn spørsmål fra våre lyttere der vi besvarer ulike spørsmål dere lurer på. Dersom du brenner inne med temaer eller spørsmål du ønsker vi skal borre i for deg, så kan du sende oss en e-post direkte her