I denne ukens episode ser vi på om hvorfor ordet “influencer” brukes som skjellsord blant folk, og om det ligger noe sant i det at influencere bare er en pest og en plage som er høye på seg selv og har brukt opp sin velkomst på sosiale medier. I tillegg ser vi litt på hva som skal til for å bli sett på som noe mer enn bare “hjernedødt innhold” og hva du bør gjøre dersom du er i tvil på om du bør stå i din egen nisje eller hoppe på trender som dukker opp på TikTok og Reels.
Tar tak i bransjen. Podcasten IV Podden tar sikte på å ta litt tak i influencer bransjen gjennom et uhøytidelig skråblikk på det som rører seg innad i influencer bransjen.
Vi i Influencer Value føler på mange måter at bransjen mangler litt standard og felles retningslinjer man forsøker å jobbe etter. Uten en felles arbeidsmodell vil vi til stadighet havne i situasjoner der aktørene oppfattes som useriøse og lite verdifulle.
Ønsker du å sende oss spørsmål eller innspill til podcasten? Hver uke vil vi ta inn spørsmål fra våre lyttere der vi besvarer ulike spørsmål dere lurer på. Dersom du brenner inne med temaer eller spørsmål du ønsker vi skal borre i for deg, så kan du sende oss en e-post direkte her